RAVENOL RHV Racing High Viscosity SAE 20W-60 jest w pełni syntetycznym, wielosezonowym olejem silnikowym z wysoką
domieszką specjalnych dodatków oraz o niskim współczynniku tarcia. Stworzony został na bazie nowej, ulepszonej formulacji
estrów i PAO (polialfaolefiny) do silników benzynowych. Jest wolny od polimerów. Nie wykazuje utraty lepkości w badaniach
ścinania przeprowadzonych zgodnie z ASTM D6278. Jest szczególnie przydatny do stosowania jako specjalny olej do
długodystansowych wyścigów samochodowych, podczas których silnik jest narażony na najcięższe obciążenia. Dzięki
wysokiemu wskaźnikowi lepkości, dobrej odporności na ścinanie i bardzo skutecznym specjalnym dodatkom
uszlachetniającym, nadaje się również do ekstremalnej jazdy sportowej. Tworzy niezawodny film smarny również przy
wysokich temperaturach eksploatacji. Cechuje się zaawansowaną ochrona przed zużyciem, korozją i tworzeniem się piany.
Odporny na wysokie obciążenia, stabilny film smarny gwarantuje najwyższą niezawodność smarowania i niską zmienność w
wysokich temperaturach.
Stosowany jako specjalny olej w długodystansowych wyścigach samochodowych przy ekstremalnych obciążeniach.
domieszką specjalnych dodatków oraz o niskim współczynniku tarcia. Stworzony został na bazie nowej, ulepszonej formulacji
estrów i PAO (polialfaolefiny) do silników benzynowych. Jest wolny od polimerów. Nie wykazuje utraty lepkości w badaniach
ścinania przeprowadzonych zgodnie z ASTM D6278. Jest szczególnie przydatny do stosowania jako specjalny olej do
długodystansowych wyścigów samochodowych, podczas których silnik jest narażony na najcięższe obciążenia. Dzięki
wysokiemu wskaźnikowi lepkości, dobrej odporności na ścinanie i bardzo skutecznym specjalnym dodatkom
uszlachetniającym, nadaje się również do ekstremalnej jazdy sportowej. Tworzy niezawodny film smarny również przy
wysokich temperaturach eksploatacji. Cechuje się zaawansowaną ochrona przed zużyciem, korozją i tworzeniem się piany.
Odporny na wysokie obciążenia, stabilny film smarny gwarantuje najwyższą niezawodność smarowania i niską zmienność w
wysokich temperaturach.
Stosowany jako specjalny olej w długodystansowych wyścigach samochodowych przy ekstremalnych obciążeniach.